Akékoľvek otázky prosím smerujte na e-mail info@epotreby.sk, informačná linka je k dispozícii len 8: 00-12:00

Názov a sídlo spoločnosti:

Gatner Elektromarket s.r.o.
Lipovská 325/17
790 01 Jeseník


DIČ: CZ28585925
IČO: 2858592


 

Kontakty:

»»» info@epotreby.sk «««

Kontaktujte nás prosím prednostne e-mailom, pomôžete nám tým vyriešiť váš problém čo najefektívnejšie. Uveďte prosím v predmete e-mailu vždy číslo Vašej objednávky a do tela správy v skratke popíšte problém či dotaz. Budeme vás v čo najkratšom termíne kontaktovať ohľadom postupu jeho vyriešenie.


Vrátenie tovaru - Výrobok nevyhovuje mojim predstavám

Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre alebo v e-mailoch, ktoré sme vám poslali. Uveďte tovar do pôvodného stavu. V takom prípade vám vrátime plnú cenu tovaru. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie:
Gatner Elektromarket s.r.o.
Lipovská 325/17
790 01 Jeseník

Poškodenie pri doručení - Výrobok mi prišiel poškodený

Na balíku, ktorý vám od nás dorazil, nájdete vždy poučenie o tom, ako s ním ďalej nakladať ak je vaša tovar poškodený. Nevyhadzujte zatiaľ prepravný obal a odfoťte predmet problému. Pre reklamáciu u prepravcu potrebujeme tiež fotodokumentáciu prepravného obalu vrátane manipulačného štítku (krehké / neklopiť). Najneskôr do 3 dní od doručenia tovaru nám fotodokumentáciu pošlite s číslom vašej objednávky na e-mail: info@epotreby.sk Budeme vás okamžite kontaktovať ohľadom postupu ďalšieho riešenia.

Reklamácia - Výrobok vykazuje chybu

Uveďte prosím v predmete e-mailu číslo vašej objednávky a do tela správy v skratke popíšte problém. Ak je to možné pripojte tiež fotodokumentáciu poškodenia. Budeme vás okamžite kontaktovať ohľadom postupu ďalšieho riešenia.

Nekompletná zásielka / Zámena tovaru
– Zásielka nezodpovedá mojej objednávke

Uveďte prosím v predmete e-mailu číslo vašej objednávky a do tela správy nám napíšte, aký problém s vašou zásielkou nastal. Budeme vás okamžite kontaktovať ohľadom postupu ďalšieho riešenia.


Infolinka (v pracovné dni 9.00 - 12.00):
»»» +421 944 787 175 «««