Kontakty
Názov a sídlo spoločnosti:
Gatner Elektromarket s.r.o.
Lipovská 325/17
790 01 Jeseník
DIČ: CZ28585925
IČO: 2858592
Banka: FIO SK
číslo účtu: 2001999695 / 8330
IBAN: SK8083300000002001999695
Jako variabilní symbol uvádějte číslo objednávky
Kontakty:
Obecné dotazy: »»» info@epotreby.sk ««« Reklamace: »»» reklamace@epotreby.sk «««
Kontaktujte nás prosím prednostne e-mailom, pomôžete nám tým vyriešiť váš problém čo najefektívnejšie. Uveďte prosím v predmete e-mailu vždy číslo Vašej objednávky a do tela správy v skratke popíšte problém či dotaz. Budeme vás v čo najkratšom termíne kontaktovať ohľadom postupu jeho vyriešenie.
Vrátenie tovaru - Výrobok nevyhovuje mojim predstavám
Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre alebo v e-mailoch, ktoré sme vám poslali. Uveďte tovar do pôvodného stavu. V takom prípade vám vrátime plnú cenu tovaru. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie:
Gatner Elektromarket s.r.o.
Janáčkova 747
790 01 Jeseník
Neposielajte tovar do Balikovní, Zásielkovní a pod. - nebude vyzdvihnutý. Tovar je možné poslať iba na zhora uvedenú adresu !!
Poškodenie pri doručení - Výrobok mi prišiel poškodený
Na balíku, ktorý vám od nás dorazil, nájdete vždy poučenie o tom, ako s ním ďalej nakladať ak je vaša tovar poškodený. Nevyhadzujte zatiaľ prepravný obal a odfoťte predmet problému. Pre reklamáciu u prepravcu potrebujeme tiež fotodokumentáciu prepravného obalu vrátane manipulačného štítku (krehké / neklopiť). Najneskôr do 3 dní od doručenia tovaru nám fotodokumentáciu pošlite s číslom vašej objednávky na e-mail: info@epotreby.sk Budeme vás okamžite kontaktovať ohľadom postupu ďalšieho riešenia.
Reklamácia - Výrobok vykazuje chybu
Uveďte prosím v predmete e-mailu číslo vašej objednávky a do tela správy v skratke popíšte problém. Ak je to možné pripojte tiež fotodokumentáciu poškodenia. Budeme vás okamžite kontaktovať ohľadom postupu ďalšieho riešenia.
Nekompletná zásielka / Zámena tovaru
– Zásielka nezodpovedá mojej objednávke
Uveďte prosím v predmete e-mailu číslo vašej objednávky a do tela správy nám napíšte, aký problém s vašou zásielkou nastal. Budeme vás okamžite kontaktovať ohľadom postupu ďalšieho riešenia.