Ako postupovať pri reklamácii

Kontaktujte nás prosím prednostne e-mailom, pomôžete nám tým vyriešiť váš problém čo najefektívnejšie. Uveďte prosím v predmete e-mailu vždy číslo vašej objednávky a do tela správy v skratke popíšte problém či dotaz. Budeme vás v čo najkratšom termíne kontaktovať ohľadne postupu jeho vyriešenie.


Vrátenie tovaru - Výrobok nevyhovuje mojim predstavám

Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre alebo v e-mailoch, ktoré sme vám poslali. Uveďte tovar do pôvodného stavu. V takom prípade vám vrátime plnú cenu tovaru. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie:
Gatner Elektromarket s.r.o.
Janáčkova 747
790 01 Jeseník
Česká republika

Poškodenie pri doručení - Výrobok mi prišiel poškodený

Na balíku, ktorý vám od nás dorazil, nájdete vždy poučenie o tom, ako s ním ďalej nakladať Ak je váš tovar poškodený. Nevyhadzujte zatiaľ prepravný obal a odfoťte predmet problému. Pre reklamáciu u prepravcu potrebujeme tiež fotodokumentáciu prepravného obalu vrátane manipulačného štítku (Krehké / Neklopiť). Najneskôr do 3 dní od doručenia tovaru nám fotodokumentáciu pošlite s číslom vašej objednávky na e-mail: info@epotreby.sk Budeme vás okamžite kontaktovať ohľadně postupu ďalšieho riešenia.

Reklamácia - Výrobok vykazuje chybu

Uveďte prosím v predmete e-mailu číslo vašej objednávky a do tela správy v skratke popíšte problém. Ak je to možné pripojte tiež fotodokumentáciu poškodenia. Budeme vás okamžite kontaktovať ohľadom postupu ďalšieho riešenia.

Nekompletné zásielka / Zámena tovaru
– Zásielka nezodpovedá mojej objednávke

Uveďte prosím v predmete e-mailu číslo Vašej objednávky a do tela správy nám napíšte, aký problém s vašou zásielkou nastal. Budeme vás okamžite kontaktovať ohľadom postupu ďalšieho riešenia.


Bezstarostné reklamácie

Reklamácia je vždy nepríjemná záležitosť. Snažíme sa vám preto vždy maximálne vyjsť v ústrety. Ak je to možné, zaistíme pre vás zadarmo odvoz reklamovaného tovaru od vás priamo do autorizovaného servisu. Starosti s reklamáciou vám tak ušetríme aspoň so zháňaním servisu.

  1. Pripravte si faktúru za váš nákup. Poslali sme vám ju e-mailom po dokončení vášho nákupu. Ak faktúru nemôžete nájsť, nič sa nedeje. Kontaktujte nás na e-mailu alebo na tel. čísle 944 787 175 Na základe čísla objednávky či vášho mena pre vás faktúru vyhľadáme a e-mailom vám ju pošleme.
  2. Vyplňte prosím reklamačný protokol, ktorý nájdete tu a vyplnený nám ho pošlite na e-mail info@epotreby.sk Následne vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na vhodnom termíne a mieste zvozu poškodeného zboží.
  3. Faktúru aj vyplnený reklamačný protokol vytlačte a pribaľte je k reklamovanému výrobku. Rozhodne je nedávajte vodičovi, ktorý si pre zásielku príde. Zabaľte ich dovnútra, patrí do ruky až technikovi v autorizovanom servise.
  4. Pokúste sa výrobok zabaliť, podľa vašich možností, nie je potreba originálny obal. Postačí akákoľvek krabice, strečová fólia apod. Venujte prosím zabalenie tovaru potrebnú pozornosť, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu počas prepravy. Ak by bolo spôsobené nedostatočným zabalením, zodpovednosť by bola na vašej strane.
  5. Autorizovaný servis posúdi povahu poškodenia a bude vás informovať o ďalšom postupe. Pokiaľ bude oprava uznaná, bez odkladu bude vykonaná servisná práce a opravený výrobok poputuje priamo k vám domov. Ak servis vašu reklamáciu neuzná ako záruční, budete informovaní a môžete sa dohovoriť na oprave podľa cenníka konkrétneho servisu.
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povoliť všetkoNepovoľovať cookies